İkamet izni işlemleri / 2. randevu tarihi

2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında Üniversitemize yeni (ilk defa) kayıt yaptıran tüm yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin (Önlisans, Lisans, Yüksek Lisans, Doktora, Uzmanlık Öğrencisi, vb.) 25 Ekim 2016 tarihinde İl Göç İdaresi Müdürlüğünden gelen yetkililer tarafından ikamet izni başvuruları alınmıştır. Ancak, 25 Ekim 2016 tarihinde işlemleri yetişmeyen veya eksik evrakı olan yabancı uyruklu (uluslararası) öğrenciler için İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından 15 Kasım 2016 tarihine ikinci bir randevu tarihi verilmiştir. Bu doğrultuda yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin 15 Kasım 2016 Salı günü 10.00-16.00 saatleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Toplantı Odasında hazır bulunmaları gerekmektedir. Önceden randevu alınmış, gereken evrak toplanmış ve ödeme yapılmış olarak 15 Kasım 2016 tarihinde Üniversitemize gelecek İl Göç İdaresi yetkililerine evrakını teslim etmeyen öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılmayacaktır. 15 Kasım 2016 tarihi olarak belirlenen randevu tarihi dışında başka bir randevu tarihi verilmeyecektir. Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek öğrencilerin; · http://www.goc.gov.tr e-ikamet adresinden ikamet izni için randevu alması zorunludur. · Öğrencilerin, ikamet izni için gereken evrakın hepsini temin etmesi zorunludur.

01/11/2016
1201 defa okundu

Besim Ömer Paşa Cad. Kaptan-ı Derya Sok. Beyazıt / İSTANBUL
Tel: 0 (212) 440 20 00 - 0 212 440 20 01
Fax +90 212 440 03 40 E-Posta sbe@istanbul.edu.tr